Anmälningsdax...

-Hej, allesammans!
Hoppas starten på det nya året varit god!
Det går snabbt mot en ny seglingssäsong och jag refererar till tidigare info. på  inlägget daterat 28/11 samt tidigare mailinfo. om upplägget och programmet för helgen den 13-14 mars. Gå in och läs mera detaljer längre ner i denna blogg.
För planeringens skull så vill jag gärna att ni anmäler ert deltagande till Tune up spring H-boat race weekend i Malmö.
Jag är tacksam för anmälan per mail: [email protected] enligt nedan mig tillhanda senast tisdagen den 9:e februari.
Visst borde vi väl kunna bli en 15-20 team med medverkan från DK, S och N??!!
 
Team:
Rorsman:
Besättning:
Klubb:
e-mailadress:
mobil:
ankomstdag:
önskar kranlyft lördag och söndag:
middag på lördagskvällen(antal personer):
 
kostnader: SEK 500 per team
för startavgift, träning och kranlyft
 
SEK 250 per person för fördrink, biff och öl (kan kompletteras på plats)
 
Allt ovan betalas på plats till undertecknad.
 
Mera underhandsinfo. kommer också att finnas i det slutgiltiga programmet.
 
 
 
P.S. när ni ändå är igång så anmäl er också till 2010 års SM som går i Stora Värtan, Stockholm 2010-07-01-04.
Gå in på www.H-boat.nu och klicka er vidare. Anmälningslista finns öppen och så här långt är det 5 team anmälda varav 2 från Malmö.D.S.
 
-Väl mött!
Med vänliga H-båtsseglingshälsningar
Björn
team Björnligan H-båt SWE 533
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0