Uppstartsmöten säsongen 2013

Foto: Torgil Falck
-NU finns det än mera bra möjligheter till segling framöver!
Vid vårt senaste styrelsemöte i H- Båtsförbundet fastslog vi att nästa års SM/NM blir i Lomma!
Alltså ett kombinerat mästerskap och det är väl rekord när det gäller att ha det klart med den framförhållningen... Det ger bästa möjliga förutsättningar till tune-up för vårt hemma-VM 2014!
Jag vill gärna att ni så snart som möjligt anger via mail till mig era planer kring årets SM i Nynäshamn.
Skriv också in följande datum:
torsdagen den 21:e mars kl. 18.30 då vi arrangerar virtuella race , men med reell öl.
Separat info. kommer.
Lördagen den 13:e april blir det en späckad heldags training camp. Även här kommer separat info., men jag vill ha ert teams intresseanmälan per mail till mig senast den 5/3.
Seglarhälsningar
Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0